
SKŁADANIE REKLAMACJI
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Stwórz dokument zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko
- adres e-mail lub adres do korespondencji
- nr telefonu
- wskazanie numeru zamówienia, nazwy produktu i przyczyna reklamacji
- data zakupu
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury jeśli taką wystawiono. Koszt ponosi odsyłający.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Little Leaf Piotr Przyborowski
ul. Sochaczewska 4e/31
05-840 Brwinów
ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u Little Leaf produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Little Leaf Piotr Przyborowski
ul. Sochaczewska 4e/31
05-840 Brwinów
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę, jeśli została wystawiona.
Zwracany produkt nie może nosić śladów użycia ani zniszczeń. Koszt zwrotu ponosi osoba zwracająca.